Make up za pár eur!

úterý, ledna 30, 2018


Viem,že momentálne teraz všade fičia videá a články o najlepších produktoch za rok 2017, a tak som sa rozhodla, že vám aj ja ukážem niečo čo som si obľúbila za posledných pár mesiacov. Mám tu pre vás pár tipov na super kozmetické produkty pri ktorých nebude vaša peňaženka plakať. Ukážem vám produkty s ktorými môžete vytvoriť kvalitný každodenný makeup a nemusí vás to stáť veľa peňazí.



 Gabriella Salvete | Panoramico Argan Oil Mascara

Začnem touto riasenkou od GS. Viem,že som ju tu na blogu už určite niekde ukazovala, takže je to dôkaz o tom, že táto riasenka naozaj nie je zlá. V prvom rade je to vyživujúca riasenka, takže nemôžete čakať od nej všetky benefity, ktoré si zmyslíte. Za mňa môžem povedať, že som s ňou spokojná. Má hustý kartáčik, ktorý mihalnice pekne zahustí a rozčeše. Nespozorovala som, že by sa mi riasy nijak zlepovali alebo dávali do cuckov. Už v jednej vrstve vám urobí čierno čierne mihalnice, ktoré vyzerajú akoby ste naniesli už dve - tri vrstvy. Čo sa týka toho, že by mala byť riasenka vyživujúca, to môžem celkom potvrdiť. Zdá sa mi, že riasy sú po nej lesklejšie, ale naopak nemyslím si, že by boli dlhšie (možno je to aj tým, že som nemala s mihalnicami nikdy žiadny problém). Fakt je že riasenka nepredlžuje, ale aj napriek tomu si myslím, že za vyskúšanie sa oplatí a navyše ak sa vám nechce dávať veľké peniaze za kadejaké vyživujúce riasenky, toto je celkom dobrá alternatíva.


Catrice | HD Liquid Coverage + Liquid Camouflage

Viem, že tento makeup a korektor už obletel snáď celým youtubom, blogom a všeličím, ale stále ma prekvapuje, že niektoré dievčatá o tomto makeup nevedia. Často krát sa ma aj baby kamošky pýtajú, že aký je dobrý makeup z drogérie a vždy im odporúčam tento. Zatiaľ vždy som potom následne od dievčat dostávala vďaku za dobrú radu. Ja sama som s týmto makeupom 100% spokojná a pre mňa je toto drogérkové zlato.
1. Má úžasný finish - zamatovo matný, ktorý už nie je ani potreba moc púdrovať
2. Vhodný ako pre mastnejší typ pleti tak aj pre suchší typ
3. Stredne až vyššie krytie, navyše sa dá vrstviť
4. Je tekutejší, výborne sa zapracúva či už štetcom, alebo hubičkou (rukami som neskúšala)
5. Veľa dievčat, ktoré trpia na akné a vyrážky mi dokonca hovorili, že tento makeup im nespôsobuje akné, tak ako to niektoré.
Navyše má super pekné balenie a nestojí ani veľa (myslím,že do 10€). Naozaj veľmi dobrý makeup, nenašla som mu chybu.
Čo sa týka korektory tak isto mi veľmi pasuje. V prvom rade musím upozorniť na odtiene, ktoré sú skutočne veľmi svetlučké, 01 je skoro až biela. Korektor má hustejšiu , nadýchanejšiu konzistenciu, ale naopak nevlieza do vrások a veľmi dobre sa rozotiera. Má super kryciu schopnosť a navyše je vodeodolný. Pre mňa naozaj jeden z najlepších korektorov za naozaj prijateľnú cenu.
Oba produkty odporúčam všetkými 10mi.

Essence | All about matte powder 

Ja už som snáď vyskúšala všetky drogérkové pudry, ale nenašla som si takého obľúbenca ako tohto (ak nerátam Rimmel Stay Matte). Za mňa super púder za pár eur (myslím,že do 4€). Je transparentný takže s výberom odtieňov nebudete mať problém. Je super hladko namletý, ale vôbec nepráši. Nemusíte sa báť, že vám spraví na pleti efekt bielej pleti, práve naopak, pekne sa prispôsobí. Pleť jemne zapúdruje, ale bohužiaľ nie na dlhý čas. Pokiaľ trpíte nadmerným mastením pleti, tak asi vám nebude úplne vyhovovať na dlhodobejšie zmatnenie pleti, ale ja ho napríklad rada používam na zapúdrovanie pod očami. Naozaj super púder za pár eur.

Oriflame | The One - Contouring Kit 

Katalógy ako Avon a Oriflame sa mi nedostávajú do rúk každý mesiac, ale keď už áno, vždy sa nájde niečo čo si z nich objednám. Dekoratívnu kozmetiku z katalógov veľmi nemusím pretože málo kedy je kvalitná, ale táto paletka ma naozaj veľmi zaujala a tak som si povedala, že za to vyskúšam. A bola som teda naozaj veľmi milo prekvapená. Táto paletka má krásne prirodzené farbičky. Obsahuje teda kontúrovací púder, ktorý nemá ani príliš teplý ani príliš studený odtieň, líčka v príjemne broskyňovej farbe a úplne nádherný rozjasňovač. Pigmentácia týchto farbičiek je úplne ideálna na každodenné nosenie. Neprášia a makeup s nimi zvládnete naozaj za pár minúť. Cenu tejto paletky si už presne nepamätám, ale myslím, že to bolo do 10€ maximálne. Ak by ste náhodou niekedy listovali katalógom Oriflame a chceli by ste paletku ktorá je úplne ideálna na každodenné nosenie, odporúčam túto krásku. Nižšie na fotkách ju uvidíte aj v akcií.


Myslím, že tú pigmentáciu som zachytila celkom dobre
Marionnaud | Očné tiene v paletke
Kedže som teraz momentálne súčasťou Marionnaud tímu aj ja pretože tam brigádujem, všetky ich novinky idú aj cez moje ruky. Nedávno sa na predajne dostavila táto limitovaná edícia paletiek spolu s jumbo tužkami na oči, rúžmi na pery a cushion líčkami. Ja som teda nemohla odolať tejto paletke nakoľko ma absolútne uchvátila pigmentácia a aj farbičky. Tiene sú ako som už spomínala krásne pigmentované, maslovité, super sa nanášajú aj blendujú takže super aj pre začiatočníčky. Výdrž super a máte na výber medzi tromi farebnými prevedeniami. Cena je a to sa podržte 8€ čo je absolútne úžasné a dovolím si tvrdiť, že predbehne aj niektoré drogérkové paletky, ktoré sú drahšie. Ak budete mať cestu okolo predajní, určite sa mrknite, prípadne si aspoň jednu do zbierku uchmatnite.




Na celé líčenie som použila produkty o ktorých som vám dnes písala recenziu. Jediné čo som nezmieňovala je rúž, pretože o dobrých rúžoch ešte chystám článok podrobnejší.



Tu môžete vidieť v akcií rozjasňovač so štipkou jemnej ružovej 



You Might Also Like

0 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook